dilluns, 12 d’abril del 2010

Cindy Sherman.


Sherman es va interessar en les arts visuals en el Buffalo State College, on va començar a pintar. Frustrat amb el que va veure com les limitacions del mitjà, que va abandonar la forma i va prendre la fotografia. “que aquí no havia només que dir pintura", va recordar més tard. "Jo estava meticulosament copia d'art i llavors em vaig adonar que podia usar una càmera i posar el meu temps en una idea en el seu lloc." Va passar la resta de la seva carrera universitària centrada en la fotografia. Encara que Sherman no havia una classe de fotografia requerida com estudianta de primer any, va repetir el curs amb Barbara Jo Revelle, amb qui s'acredita amb la introducció d'ella l'art conceptual i altres formes contemporànies. %[1] En la universitat va conèixer a Robert Longo qui la va animar a gravar el seu procés de Dolling perquè les parts, i juntament amb Xerris Clough, creat Hallwalls, un centre d'arts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada